alexgus.blogg.se

Hej heter Alexander Gustafsson och är 23 år I denna bloggen ska jag skriva lite om vad som händer under min dag och mina tankar, tänkte även försöka skriva av mig lite hur det går med min GI-diet som jag börjat med :)

:)

Publicerad 2014-02-15 20:11:00 i Allmänt,

längtar till måndag då jag ska fara till Umeå och få handla mina saker jag saknar i den halvtomma lägenheten har redan bott i den över en månad:)
resterande av kvällen blir att kolla på tv sen imorgon ska jag läsa mina tre kapitel i medicinboken :) ha det bra där ute :) kram

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2014-02-16 13:03:54

Har du pratat med Törnrosgården? :)

Svar: ja men hon har inte svarat
alexgus.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela