alexgus.blogg.se

Hej heter Alexander Gustafsson och är 23 år I denna bloggen ska jag skriva lite om vad som händer under min dag och mina tankar, tänkte även försöka skriva av mig lite hur det går med min GI-diet som jag börjat med :)

Välkommen till min nya blogg!

Publicerad 2014-02-09 20:45:00 i Allmänt,

Ja kan ju börja berätta lite om mig själv men lite grann får ni allt leta reda på själv..
 
Jag är då en kille på 23år och har i början av Januari flyttat upp till Lappland vad jag gör där? jo jag har börjat studera till undersköterska på distans. Är ivid skolbänken 1 dag i veckan.
Vart jag gjort innan och vart jag kommer ifrån.
Jag är en smålänning från början kommer från Alvesta i Kronobergs län.
Jag har ströjobbat lite här och där tex två somrar med att klippa gräs på ett företag i Växjö.
Har pluggat på gymnasiet till Trädgårdsskötare treårig utbildning.
 
Tja jag har 4 syskon och hur många syskonbarn vet jag inte håller inte kontakt med min syster.
Men har iaf tre 3 bröder och 1 syster varav en storebror bor uppe i Lappland.

Kommentarer

Postat av: Blogg.se

Publicerad 2014-02-09 20:45:30

Lycka till med din nya blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela